Ansatte

FISKENE

Stilling: Assistent

Heidi begynte å jobbe i Lahelle barnehage i 2007. Hun har jobbet mest med de mellomste og de aller minste men er nå på de største barna i barnehagen. Heidi har to voksne barn på 23 og 25år.

Stilling: Spesialpedagog

Linn er utdannet grunnskolelærer med 60 stp i spesialpedagogikk ved Høgskolen i Sørøst-Norge. Har jobberfaring innen tilrettelagt opplæring fra grunnskolen. Begynte å jobbe i Lahelle Barnehage i 2017 Har to barn, 11 og 13 år. Er opptatt av naturfag, og ønsker å gi barna erfaring med alt naturen har å by på. Brenner for at alle skal ha sin plass i fellesskapet og få bidra med sitt på sin måte.

HVALENE

KRABBENE

REKENE

Agnieszka Wroblewska

Tonje Sørland Olsen

tonje@lahellebarnehage.no

Tonje ble utdannet Barnevernspedagog ved Høgskolen i Telemark i 2015. I tillegg har hun et årsstudium i pedagogikk, videreutdanning i barnehagepedagogikk og videreutdanning i småbarnspedagogikk. Tonje begynte å jobbe i Lahelle barnehage i 2017. Hun har to barn på 7 og 12 år. Tonje har jobbet på tvers av alle gruppene i barnehagen men jobber dette året med de minste.

Vibecke Fagerstrand

vibecke@lahellebarnehage.no

Vibecke ble ferdig utdannet barnehagelærer ved Høgskolen i vestfold i 2007. Hun tok så 60stp spesialpedagogikk før hun begynte å jobbe i Lahelle barnehage i 2009. Hjemme har hun to barn på 12 og 13år. Vibecke brenner for de minste barna i barnehagen og er opptatt av å gi de en god start i livet. Legge til rette for trygge omgivelser, god omsorg og fylle på med varierte erfaringer.

Andre ansatte

Kari Gro Christensen

Stilling: Daglig leder
post@lahellebarnehage.no

Kari Gro ble ferdig utdannet barnehagelærer ved høgskolen i Oslo i 2009. Begynte så å jobbe i Lahelle barnehage samme år. Jobbet som pedagogisk leder i åtte år før hun begynte som styrer i 2017. Hun har to barn på 12 og 15 år. Kari Gro er opptatt av å gi alle barn i barnehagen muligheten til å utvikle den beste versjonen av seg selv. Hun er opptatt av god helse, fysisk aktivitet og gode felles opplevelser. Samtidig er hun opptatt av å skape et godt arbeidsmiljø for de ansatte.

Horieh Yegani Behambari

Stilling: Eier